Traditioneel winkelen op vaste verkooppunten nog steeds van deze tijd of koop je via het web vertrouwd via ShopSaloon?

1 augustus 2016

Posted in Bedrijven en Bedrijfsleven

Shopsaloon.com - ShopsaloonSinds internet begin jaren ’90 haar intrede heeft gedaan, zijn de ontwikkelingen op het gebied van handel en verkoop zeer snel gegaan. Iedereen met een smartphone, een tablet of een laptop met toegang tot internet kan alles bestellen wat hij of zij maar wil. Overal en altijd. Waar vroeger vele fysieke winkels het straatbeeld bepaalden voor alles wat maar aan de man moest worden gebracht, is het nu veel meer elektronisch en digitaal. Je kunt in de webwinkel zien, overleggen en beslissen wat er wordt gekocht. Eerst werd door de middenstand gereageerd door de schaal te vergroten, waardoor kleine winkels steeds meer verdwenen en werden vervangen door grote winkelcentra aan de randen van de steden. Maar ook daar zijn andere inzichten voor in de plaats gekomen. Hoewel velen het prettig vinden om te winkelen en de te kopen goederen te zien en aan te raken, geven de percentages een geheel andere tendens aan. In sommige bedrijfstakken wordt ruim 30% van de aankopen via internet en websites gedaan. Gemiddeld blijken we nu al, verdeeld over alle aankopen, op ruim 20% digitale aankopen te zitten. Met name kleding, elektronica, schoenen, boeken en give-aways doen het goed. Experts stellen dat binnen nu en en een jaar of vijf meer dan de helft van alle aankopen digitaal zal verlopen. Uiteraard stelt dat hoge eisen aan de nieuwe technologie om al die leveringen en betalingen op juiste wijze te laten verlopen. En ook de veiligheid zal gegarandeerd moeten blijven worden om teleurstellingen in de aankoopprocessen te voorkomen. In dat kader is de logistiek voortdurend onderwerp van verbetering. De huidige post- en pakjesbezorgers profiteren volop van de groei in internetwinkelen en optimaliseren voortdurend hun processen waarbij continu de route van de bestelling kan worden gevolgd en er vrijwel 100% zekerheid is omtrent bezorging en tijdstip ervan.  Ook worden met IDEAL en andere betalingstechnieken de kopers steeds meer beschermd tegen oplichters door sluitende afspraken in het betalingsverkeer. Winkelen via webwinkels heeft meer dan ooit de toekomst. ShopSaloon en bol.com zijn daarbij leidend en hebben de laatste jaren een enorme groei doorgemaakt. Waarom zou je nog uren en uren door de stad willen lopen als je comfortabel en veilig vanuit je luie stoel vrijwel alle producten vanaf je laptop, smartphone of tablet kunt bestellen via ShopSaloon. En dan ook nog eens de zekerheid hebben dat je de scherpste prijs betaalt?

ShopSaloon is het beste portaal voor al je aankopen via internet. En tegen de scherpste prijs!

ShopSaloon biedt je het overzicht over vrijwel alle denkbare producten en geeft je keuzes in diverse kwaliteiten en prijzen. Wil je het beste? Dan is het mogelijk dat je iets meer betaalt dan gemiddeld, maar vind je “goed” goed genoeg dan zijn er legio aanbiedingen en zijn de prijzen erg scherp. Als engine wordt het zoeksysteem van bol.com gebruikt en in de regel wordt vanuit de webwinkel geleverd. Daarnaast kom je via de zoekmachine bij vele andere leveranciers terecht die samen alles kunnen leveren wat de koper wil hebben. Het bestelproces en de betaling verlopen via ShopSaloon en Bol.com maar de fysieke levering wordt door de betrokken aanbieder geregeld. ShopSaloon geeft je daarmee toegang tot een enorme voorraad nieuwe of gebruikte artikelen in alle denkbare prijsklassen. Het mooie is daarbij dat door een uitgekiend controlesysteem de kwaliteit altijd goed te beoordelen is, waardoor de keus voor aanschaf van een product wordt gedaan op basis van duidelijke foto’s en product specificaties. De kans op miskopen is daarmee erg klein geworden en het gemak dient de mens. ShopSaloon heeft zich bewezen als betrouwbaar portaal, waarin makkelijk kan worden genavigeerd en gekozen. Tien duizenden tevreden klanten gingen je voor!

ShopSaloon wijst je de weg voor de beste en voordeligste aankopen.

ShopSaloon geeft toegang tot vele duizenden producten. Als eerste stap wordt geselecteerd uit zeventien hoofdcategorieën. Deze zijn:

  • baby en peuter
  • gezond en mooi
  • games
  • klussen
  • sport en outdoor
  • telefonie
  • boeken
  • dvd’s
  • huishoudelijk
  • sierraden
  • tuinartikelen
  • voor onderweg
  • dieren
  • electronica
  • kinderkleding
  • speelgoed
  • woonaccessoires

Vervolgens kies je in ShopSaloon het betreffende product of merk. Naar keuze ga je dan verder in een subcategorie waarna je wordt doorgeleid naar het totaaloverzicht dat er dat moment beschikbaar is bij bol.com of via hen bij diverse aanbieders en leveranciers. Je kunt kiezen voor nieuw of gebruikt, gewone prijs of scherp, verschillende uitvoeringen etc. etc. Als voorbeeld mag gelden dat je in eerste instantie kiest voor elektronicaproducten, dan vervolgens voor notebooks en als volgende verdieping op de diverse merken te selecteren. Uiteraard alle beschikbare A-merken maar ook de beschikbare budgetmerken. Die zijn tegenwoordig trouwens ook van uitmuntende kwaliteit, alleen voor een scherpere prijs. Dan bestaat ook nog de mogelijkheid om via bol.com of coolblue de producten aan te schaffen. Het allermooiste komt dan: via ShopSaloon word je automatisch geleid naar de aanbieder met de scherpste prijzen. Niet voor niets is ShopSaloon de snelst groeiende koopsite die tevens producten en prijzen vergelijkt. In Nederland vind je geen site die al deze voordelen in zich herbergt. En voor de betaling is gekozen voor met name iDEAL. Veilig via de meeste banken in Nederland. Maar ook je creditcard kan eenvoudig en veilig worden gebruikt. Samenvattend de voordelen van ShopSaloon:

  1. betrouwbare levering door bekende leveranciers
  2. altijd de scherpste prijzen;
  3. duidelijke website
  4. makkelijke navigatie;
  5. snel geleverd;
  6. Vrijwel alle kwaliteitsmerken;
  7. nieuw of tweede hands;
  8. vertrouwd betalingssysteem;
  9. duidelijke voorwaarden;
  10. heldere garantie en retourvoorwaarden.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn