Klantenservice Ziggo is per telefoon en per mail te contacten

25 september 2016

Posted in Helpdesk en Servicedesk

klantenservice.support - klantenservice ziggoDe klantenservice van Ziggo is 24 uur per dag te bereiken. Niet altijd is de klantenservice telefonisch te contacten, maar dan is er altijd nog de e-mail die u gebruiken kunt. De klantenservice van Ziggo vindt het belangrijk om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en om er zoveel mogelijk voor u te zijn op momenten dat dit nodig is. Behalve wanneer u klant bent of klant wilt worden van Ziggo, kunt u hier ook terecht wanneer u contact wilt hebben met:

  • KPN
  • Tele2
  • Vodafone
  • Telfort

U vindt het telefoonnummer op de site Klantenservice.support. Bel gelijk met het telefoonnummer en ontdek wat de persoon aan de andere kant van de lijn voor u kan betekenen. Blijf in ieder geval niet zitten met vragen.

Redenen om de klantenservice Ziggo te benaderen

Tientallen jaren had eigenlijk niemand kunnen voorzien dat we vandaag de dag zoveel gebruik zouden maken van het internet. We kunnen er eigenlijk niet eens meer zonder. Zo gebruiken we het over het algemeen al vaak voor het doen van betalingen. Voorheen vroeg het nog iets meer energie en vooral tijd om een betaling uit te kunnen laten voeren. Men moest een acceptgiro invullen en die per post opsturen naar de bank. Daar werd het vervolgens verwerkt. Uiteindelijk ging hier al met al een heel aantal dagen overheen. Gelukkig kunnen we nu binnen een druk op de knop betalingen uitvoeren. Dat kan zelfs nu ook met speciale apps, waardoor we altijd en overal betalingen uit kunnen voeren. Zo hoeft u steeds minder contant geld bij de hand te hebben. Zelf gebruik ik het internet ook voor m’n werk. Sterker nog, zonder het internet heb ik zelfs geen werk. Ten eerste heb ik het nodig om mijn mails te kunnen lezen en beantwoorden. Doorgaans krijg ik via de mail ook nieuwe opdrachten binnen. Nu kan het zomaar eens voorkomen dat er bijvoorbeeld een (landelijke) storing aan de hand is. Dan wilt u met de klantenservice van Ziggo contact op kunnen nemen om te weten wat er precies gaande is, maar ook wanneer het mogelijk weer opgelost zal zijn. U kunt de klantenservice van Ziggo uiteraard ook benaderen wanneer u bijvoorbeeld alles te weten wilt komen over een eventueel abonnement dat u af wilt sluiten. In dat geval wilt u van de klantenservice van Ziggo wellicht weten wat de kosten zijn van een bepaald abonnement, maar ook waar deze precies uit bestaat. U wilt weten wat u krijgt voor uw geld, wat geheel logisch is. Zo wilt u te weten komen of het zinvol is om over te stappen van uw huidige leverancier. Ook voor andere vragen kunt u terecht bij de klantenservice van Ziggo. Bijvoorbeeld wanneer u vragen heeft over een bepaalde factuur of wanneer u juist uw abonnement op wilt zeggen. Er zijn genoeg redenen te bedenken om contact te zoeken met de klantenservice van Ziggo.

Mailen is ook een optie

Behalve het bellen, kunt u er ook voor kiezen om contact op te nemen via de mail. Dat kan handig zijn wanneer het bijvoorbeeld niet mogelijk is om te bellen. Daarnaast kan het mailen handig zijn om gewoon in uw eigen tijd bepaalde vragen kwijt te kunnen. Mocht de service even niet bereikbaar zijn, dan kunt u gewoon mailen. Dan is het een kwestie van wachten voor iemand van Ziggo u zal benaderen. Mailen kan ook gewoon praktischer zijn. Er is dan geen wachttijd, waardoor u snel weer verder kunt met uw eigen dingen. Wilt u gelijk kunnen bellen met het telefoonnummer van Ziggo, dan gaat u naar de website Klantenservice.support.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn